Зі слів голови ради директорів BMW AG Харальда Крюгера - 8-Series завжди являло собою вершину спортивного стилю та ексклюзивності бренду в цілому, тому новачок розроблявся з урахуванням найвищих досягнень баварців на шляху до вершини автомобільного світу. Динаміка та розкіш були головними мотивами при проектуванні флагманського купе. Прототип BMW 8-Series за габаритами схожий на седан 5-Series, але на відміну від п’ятірки оснащений двома дверима.
Серійний BMW 8-Series вразить своєю аеродинамікою навіть експертів, адже при проектуванні купе виробником приділено багато уваги саме оптичним властивостям кузова. Вісімка побудована на сучасній платформі CLAR з урахуванням фірмових фішок компанії BMW. На вибір клієнтам запропонують задній або повний привід, а також широку гамму моторів.
Під капотом базової модифікації 8-Series працюватиме 2-літровий 4-циліндровий мотор на 250 к.с., а в топовому варіанті 12-циліндровий монстр на 600 к.с. Доречи вже зараз баварці зарезервували індекси 825і, 830і, 835і, 845і та 850і. На вершині модельної гами ми побачимо M8, яка вступить у суперечку з Mercedes--AMG S63 Coupe. Восьма серія повинна поєднати економічність з динамікою, що з цього вийде побачимо весною 2018 року, коли розпочнуться європейські продажі флагманського купе.
Інтер’єр нового BMW 8-Series відрізняється оригінальним дизайном та свіжими рішеннями. Якість матеріалів обробки салону нічим не поступається сьомій серії, але доведеться трохи зачекати для того щоб перевірити цю інформацію на власні очі. Центральна консоль не перевантажена інформацією і це дає надію на впровадження нового стилю і на менших моделях від BMW.
Орієнтовна вартість BMW 8-Series у базовій комплектації становитиме 100 тисяч євро…